SZLABANY

ZASADY KORZYSTANIA Z SYSTEMU PARKINGOWEGO

Możliwe powody awarii szlabanów:

  1. zbyt szybki podjazd pod szlaban (prosimy podjedź wolniej 20-30 km/h),
  2. zbyt bliski podjazd pod szlaban (pole detekcji to odległość ok 1-2 m przed szlabanem),
  3. zabrudzona / nieczytelna tablica rejestracyjna (zadbaj o to, by przednia tablica była czytelna i czysta),
  4. tablica wygięta, wyblakła, uszkodzona (śruby w tablicy, opaski, rdza itp.).

W przypadku problemu z wjazdem:

  1. wycofaj pojazd na kilka metrów przed szlaban (5-6 metrów) następnie wolno podjedź pod szlaban,
  2. tablica rejestracyjna powinna być czytelna i czysta (odśnieżona, wolna od zabrudzeń, brak pęknięć i mocnych wygięć, elementów śrub, opasek, rdzy itp.).
  3. W przypadku dalszych problemów, zgłoś awarię do administracji podając nr rejestracyjny, datę i godzinę wystąpienia problemu z wjazdem. Technicy zweryfikują tę sytuację w systemie i pomogą rozwiązać problem (prosimy o podanie tel. kontaktowego).

Zgłoszenia awarii szlabanów można zgłaszać:

  1. telefonicznie w godz. 8 00 do 16 00 . TELEFON: 888 444 800 lub 61 826 12 16,
  2. mailowo biuro@elf24.pl – całodobowo.