ZASADY KORZYSTANIA Z SYSTEMU PARKINGOWEGO
Możliwe powody awarii szlabanów:
- zbyt szybki podjazd pod szlaban (prosimy podjedź wolniej 20-30 km/h),
- zbyt bliski podjazd pod szlaban (pole detekcji to odległość ok 1-2 m przed szlabanem),
- zabrudzona / nieczytelna tablica rejestracyjna (zadbaj o to, by przednia tablica była czytelna i czysta),
- tablica wygięta, wyblakła, uszkodzona (śruby w tablicy, opaski, rdza itp.).
W przypadku problemu z wjazdem:
- wycofaj pojazd na kilka metrów przed szlaban (5-6 metrów) następnie wolno podjedź pod szlaban,
- tablica rejestracyjna powinna być czytelna i czysta (odśnieżona, wolna od zabrudzeń, brak pęknięć i mocnych wygięć, elementów śrub, opasek, rdzy itp.).
- W przypadku dalszych problemów, zgłoś awarię do administracji podając nr rejestracyjny, datę i godzinę wystąpienia problemu z wjazdem. Technicy zweryfikują tę sytuację w systemie i pomogą rozwiązać problem (prosimy o podanie tel. kontaktowego).
Zgłoszenia awarii szlabanów można zgłaszać:
- telefonicznie w godz. 8 00 do 16 00 . TELEFON: 888 444 800 lub 61 826 12 16,
- mailowo biuro@elf24.pl – całodobowo.